AriniAudio™
Zasady Współpracy

Każdy Zakup Objęty Jest Pewnymi Warunkami
- Przewód, który chcesz przesłuchać (lub zestaw przewodów) możesz wymienić na kolejny aż osiągniesz rezultat, który Cię zachwyci lub Ci się znudzi.
- Jeżeli kable seryjne nie dają Ci pełnej satysfakcji, możesz przesłuchać i zamówić kable strojone indywidualnie ze specjalnej serii Individual Individual.
- Jeżeli jesteś osobą zaangażowaną, możesz spotkać się ze mną osobiście na odsłuchach Twojego systemu. Wielu moich Klientów już się przekonało, że strojenie kompletnego systemu to najlepsza możliwa opcja.
- Cenę zakupu należy wpłacić na konto bankowe lub zapłacić przy odbiorze. Zabezpieczona przesyłka zostanie wysłana na Twój adres. Wysyłka jest darmowa.
- Kreatywne osoby zachęcam do pisania subiektywnych mini recenzji – Ty też możesz wnieść swój wkład w rozwój wiedzy na temat elektroakustyki.
Jeszcze Nie Wiesz Co Możesz Mieć
- Manufaktura AriniAudio produkuje okablowanie w ściśle kontrolowanych, laboratoryjnych warunkach we własnym zakładzie w Polsce.
- Każdy kabel przechodzi drobiazgową kontrolę jakości. Potwierdzona jest indywidualnym znakiem mistrza umieszczonym na Karcie Gwarancyjnej.
- Oryginalny produkt AriniAudio posiada zarejestrowany hologram z nadanym numerem seryjnym.
Przed Zakupem Warto Przesłuchać
- Przed zakupem kabli zalecam przesłuchać je w swoim własnym systemie muzycznym.
- Czasami warto przetestować 2 preferowane modele i wybrać ten oferujący najlepszą zgodność z Twoim systemem.
- Jeden model lub zestaw można testować do 14 dni, chyba, że zostanie ustalone inaczej.
Warunki Gwarancji
- Dokumentem uprawniającym do rozpatrzenia gwarancji producenta jest wypełniona Karta Gwarancyjna z numerem seryjnym oraz znakiem kontroli jakości.
- Na wszystkie przewody udzielam pisemnej 3 letniej gwarancji, która obejmuje powstanie ewentualnej niesprawności.
- Gwarancja nie dotyczy mechanicznych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, które mogą być następstwem zaginania, rozciągania, wiązania supłów, podeptania, szarpania za przewód itp.
- Produktu nie wolno wystawiać na działanie temperatury większej niż 50 st. C, mniejszej niż -20 st. C, nadmierne działanie wilgoci, gdyż może to doprowadzić do uszkodzenia produktu lub pogorszenia się jego własności elektrycznych.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie do 10 dni roboczych.
- Odsyłając niesprawny produkt należy możliwie dokładnie opisać co nie działa poprawnie i umieścić informację w przesyłce lub przesłać drogą mailową.
- W sytuacjach wystąpienia usterki zachęcam do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.