AriniAudio™
Zasady Współpracy

Każdy Zakup Objęty Jest Pewnymi Warunkami
- Przewód, który chcesz przesłuchać (lub zestaw przewodów) można wymienić na kolejny w celu osiągnięcia optymalnego rezultatu. Można też zwrócić przewody bez podania przyczyny. Okres testowy wynosi dwa tygodnie, chyba, że ustalono inaczej. Po upływie tego okresu produkt uznaje się za sprzedany.
- Jeżeli kable seryjne nie dają pełnej satysfakcji, można przesłuchać i zamówić kable strojone indywidualnie ze specjalnej serii Individual Individual.
- Istnieje możliwość spotkać się ze mną osobiście na odsłuchach Twojego systemu. Wielu moich Klientów już się przekonało, że strojenie kompletnego systemu to najlepsza możliwa opcja.
- Cenę zakupu należy wpłacić na konto bankowe lub zapłacić przy odbiorze. Zabezpieczona przesyłka zostanie wysłana na wskazany adres lub paczkomat. Wysyłka jest darmowa.
- Zachęcam do pisania własnych mini recenzji na temat zakupionych rozwiązań.
Jeszcze Nie Wiesz Co Możesz Mieć
- Manufaktura AriniAudio produkuje okablowanie w ściśle kontrolowanych warunkach we własnym zakładzie w Polsce.
- Każdy produkt przechodzi kontrolę jakości, która jest potwierdzona zabezpieczonym znakiem umieszczonym na Karcie Gwarancyjnej.
- Oryginalny produkt AriniAudio posiada zarejestrowany hologram z nadanym numerem seryjnym.
Przed Zakupem Warto Przesłuchać
- Przed zakupem kabli zalecam przesłuchać je w swoim własnym systemie muzycznym.
- Czasami warto przetestować 2 preferowane modele i wybrać ten oferujący najlepszą zgodność z systemem.
- Jeden model lub zestaw można testować do 14 dni, chyba, że zostanie ustalone inaczej.
Warunki Gwarancji
- Dokumentem uprawniającym do rozpatrzenia gwarancji producenta jest wypełniona Karta Gwarancyjna z numerem seryjnym oraz znakiem kontroli jakości.
- Każdy produkt objęty jest 5 letnią gwarancją, która obejmuje powstanie ewentualnej niesprawności.
- Gwarancja nie dotyczy mechanicznych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, które mogą być następstwem zaginania, rozciągania, wiązania supłów, podeptania, szarpania za przewód itp.
- Produktu nie wolno wystawiać na działanie temperatury większej niż 50 st. C, mniejszej niż -20 st. C, nadmierne działanie wilgoci, gdyż może to doprowadzić do uszkodzenia produktu lub pogorszenia się jego własności elektrycznych.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.
- Odsyłając niesprawny produkt należy możliwie dokładnie opisać co nie działa poprawnie i umieścić informację w przesyłce lub przesłać drogą mailową.
- W sytuacjach wystąpienia usterki zachęcam do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.